• art_05
  • art_01
  • art_08
  • art_06
Afdrukken

F.A.Q.

1. Is het nodig om van te voren te reserveren?

Het is niet verplicht om te reserveren, maar dit is wel aan te raden om teleurstellingen te voorkomen. Wanneer u een tafel aan de raamzijde wenst, is het sterk aan te raden om vroegtijdig te reserveren.

2. Kan er rekening worden gehouden met mijn allergie of dieetwens (en)?

Gasten met bepaalde dieetwensen of allergieen kunnen hun wens doorgeven aan het bedienend personeel. Wanneer u twijfelt of wij aan uw wens kunnen voldoen, kunt u alvorens telefonisch contact met ons opnemen.  Allergie voor pinda-olie, glutenvrij dieet of geen varkensvlees of vegetarisch. Geeft u dit van te voren door aan de bediening dan houden hier uiteraard rekening mee.

  1.  Kan er bij jullie met de bankpas betaald worden?
In ons restaurant accepteren wij Pin (Maestro), maar ook creditcards zoals Visa/ Euro Mastercard.
  1.  Is het restaurant rolstoel toegankelijk?
Helaas is door omstandigheden op dit moment niet rolstoel toegankelijk, mocht dit veranderen dan laten wij dit direct weten.
 
  1. Tot hoe laat kan ik iets bestellen?
De keuken sluit omstreeks 21.30 uur, dus wanneer uw bestelling voor die tijd binnen is, dan kan de chef-kok alsnog de bestelling klaar maken. 
  1. Is bij het buffet of de menu's drank inbegrepen?
Nee, drank is niet inbegrepen. 
  1. Is het betaald parkeren?
Nee, rondom ons pand is het geheel gratis parkeren en voldoende parkeergelegenheid. 
 
  1. Kan ik mijn hond meenemen?
Vanwege hygi├źnische redenen mogen wij geen dieren o.a. honden toelaten.
 
  1. Mag ik mijn eigen drank of gebak meenemen?
Eigen drank of etenswaar is niet toegestaan.
 
  1.  Is er Wifi internet aanwezig?
Er is geen openbare Wifi aanwezig.
 
  1. Kan ik mijn baby voeding opwarmen?

Ja, u kunt het potje door onze keuken laten opwarmen.

 

  1. Zijn er dinerbonnen te koop?
Jazeker, er zijn bij ons dinerbonnen verkrijgbaar met de bedragen, E 10,- E 20,- en E 50,-. 
 
Sitemap